viernes, 20 de diciembre de 2019

Na dor allea

“Os xornais espertaron unha expectación insólita, unha curiosidade inusitada nos sentires das xentes cara á miña persoa, e as discusións sucédense  con continuidade sistemática e constante. Nelas, os máis dos lectores de periódicos, é dicir, as menos das xentes das aldeas, están a favor de que eu sexa certamente o home lobo que aseguro ser, un ser malvado que mata e que se recrea na sorte de facelo, afectado dunha doenza chamada licantropía; para outros son un pobre campesiño, dominado pola superstición e maila ignorancia, que son obxecto dunha crenza xeneralizada entre o vulgo analfabeto e atravesado, polo que me creo dominado por unha maldición que me empuxa a me crer lobo e a matar aínda en contra da miña vontade, co que sufro e peno como poucos imaxinan; pero tamén hai quen me considera un ser perverso e ambicioso, cheo de cobiza, perfectamente dono dos meus actos,  que mata para obter beneficios sen me importar sexo, estado ou condición das miñas vítimas; e, segundo o galeno que tanto recordo e cito e que convenceu disto ós máis dos seus colegas, son un dexenerado insensible, un sádico que goza e se recrea na dor allea.

 ¿Quen son eu en realidade? Chegado a esta altura da miña historia debo confesar que ás veces até eu mesmo chego a dubidar.”

Conde, Alfredo.  Romasanta. Memorias incertas do home lobo. Ed. Sotelo Blanco. 2004. páx. 97-98.

No hay comentarios:

Publicar un comentario