martes, 19 de noviembre de 2019

O gume do seu coitelo

“Atopeina no Souto de Redondela, case que no mesmo lugar no que morrera Petronila. Ó ve-la alporizada e interrogativa expresión do seu rostro, solicitando aclaracións pola ausencia da súa filla, expliqueille a Manuela que a deixara na casa dun cura de Santander, o que era tanto como lle dicir aí ó lado, pois mal sabía ela onde quedaba tal e arredada provincia. Simulou crerme, pero ben me decatei de que me mentía. (...)

 Pero ó observar de novo a incredulidade asomando no seu rostro souben que tiña que matala alí mesmo, sen moito tardar. Ó adquirir tal consciencia non fun quen de me reprimir e deille unha boa puñada que bateu con ela no chan. Saltei da besta deseguido, pero ela xa se repuxera do golpe que levara e agardaba por min en pé, esgrimindo un coitelo de cociña. (...)

 Fomos a rolos polo chan e evitei o gume do seu coitelo en dúas ocasións, até que acadou ferirme con el no dorso da man. Entón collín unha pedra do chan e golpeeina na cabeza. Creo que lla fendín. Aínda inconsciente, espina. Fíxeno á présa, antes de que o sangue manchara as súas roupas, estragándoas, e, logo de me espir eu, degoleina co seu propio coitelo e fixen co seu corpo o mesmo que fixera co da súa filla; coa única diferenza de que, se os restos dos daquela os ciscara polo paso dos lobos da Mallada, os de Manuela espalleinos ó longo do paso chamado da Mallada Vella, próximos os dous ó Souto de Redondela.”

Conde, Alfredo.  Romasanta. Memorias incertas do home lobo. Ed. Sotelo Blanco. 2004. páx. 58-59

No hay comentarios:

Publicar un comentario