viernes, 19 de julio de 2019

O pano

“Tan axiña como vin a Martín Prado recoñecino e souben que fora a el a quen eu lle vendera un pano de cores, esvaídos e estraños, que fora dunha de Castro de Laza á que eu lle dera pasaporte ó pé dunha silveira que lucía as súas amoras aínda coloradas baixo o sol de xullo. Pero non me resultou difícil aparentar que non a vira na miña vida. Foi o único que me foi dado facer, disimular, cando xa era imposible darme á fuga.

 Tiña razón Martín Prado. Cando a súa muller, á que tamén recordo, Valentina Rodríguez chámase ou chamábase, puxo o maldito pano conseguiu que alguén o recoñecese. Foi unha imprudencia pola miña parte venderllo a alguén de tan cerca, pero como ía eu sabelo, estando onde estabamos.”

Conde, Alfredo.  Romasanta. Memorias incertas do home lobo. Ed. Sotelo Blanco. 2004. páx. 44

No hay comentarios:

Publicar un comentario