martes, 12 de mayo de 2020

Producto oteriano

"Vino por primeira vez ao el atravesar o claustro do vello Instituto, cando eu me ía examinar de ingreso. "Ese é Otero Pedrayo", díxome o meu pai despois de tirarlle o sombreiro. Aquel era Otero Pedrayo, que anos máis tarde habería de ser meu profesor na cátedra de Compostela, meu orientador en conversas interminabeis de café que consomían a tarde completa, na afluencia permanente do seu discurso que os que hoxe se chaman seus herdeiros nen comprendren nen aman. Tomemos, pois, a Otero Pedrayo: el está en todas as páxinas de Manuel Guede Oliva, tanto naquelas nas que as suas palabras aparecen explícitas, como nas que nen se nomea nen existen referencias á sua obra ou á sua persoa. E mesmo podemos facer historia e socioloxía, sen medo. (...) Pois ben: Contra Serenou, de Manuel Guede Oliva, é o primeiro producto oteriano que produce a cultura ourensana posterior á guerra civil..."

Méndez Ferrín, Xosé Luis. "Limiar" en  Contra Serenou de Manuel Guede. Ed. Sotelo Blanco. Barcelona, 1985. páx. 15-16. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario