martes, 28 de mayo de 2019

Francisca bonita

“Francisca bonita. Hoxe non hai lúa. De estarmos xuntos ti e mais eu aínda, hoxe iriamos ver estas estrelas. Se cadra viriamos a este lugar ou pode que eu non me volvese mover do teu lado. Os animais non marchan da man do aloumiño e do alimento. Polo menos os cans, as cadelas e as estrelas son as mesma aquí ou na nosa casa. Falaríache dos cercos, de como se lle fai batida ao lobo cun enorme círculo de ruídos para logo ir estreitando o redondel cara ao centro, xuntos cóbado contra cóbado os cazadores. (...) Ti sabes que eu lle rezo a Deus pero tamén a ti che vou falando, porque fun buscándote no colo doutras mulleres igual que procurei en ti o que busquei dentro do meu corpo. Todo foi ir estreitando o lazo da caza, chegar ao punto de morrer ou recibir a morte. Ti escapáchesteme, eu fun tamén deixándome soa embaixo da pelica. Xa me caeu, amor, xa marchou a fada. Agora só quedo eu a loitar comigo e con todo o que me cala dentro.”

Pedreira, Emma. Besta do seu sangue. Ed. Xerais. 2018. Páx. 85

No hay comentarios:

Publicar un comentario