domingo, 10 de junio de 2018

¡Oxalá chova!

"Ao día seguinte, cando me lenvantei pola mañá, tardei en decatarme de que Carlos xa non estaba con nós en Beiro e que probablemente non o vería no que quedaba de verán. O sol entraba pola ventá do meu cuarto e resaltaba as colores verdes e vermellas dos ananiños que papá pintara para min había uns anos na parede do fondo, por riba da cómoda, e que agora me parecían, a pesar da intensidade da luz, apagados e grises. (...) Tía Mercedes, que ía vestida con aquela bata azul que a min me daba noxo porque lle puña cara de morta, dixo que facía un día divino, que podiamos comer no Carpazal, e eu comentei en voz alta, con rabia metida entre os dentes: "¡Oxalá chova!"."

Carlos Casares, O sol do verán. Ed. Galaxia, Biblioteca Carlos Casares, nº3. 1ª edición, 2002; 4ª edición nesta colección, Vigo, 2011. Páx. 43.

No hay comentarios:

Publicar un comentario